Biura serwisowe w Chorwacji
Podczas urlopu w domu wakacyjnym w Chorwacji mogą nasunąć się Państwu różne pytania i wątpliwości. W takich przypadkach prosimy, aby niezwłocznie zwracali się Państwo bezpośrednio do właściciela domu lub też osoby odpowiedzialnej za wydanie kluczy.
Gdyby się to Państwu nie udało, zawsze mogą się Państwo skontaktować z jednym z naszych biur serwisowych w Chorwacji. Poniżej znajdą Państwo niezbędne dane kotaktowe oraz informacje dotyczące gorącej linii, tzw. Hotline.
Kontakt z biurem:
E-mail: novasol@novasol.hr
Tel.: +385 52 770 200
Godziny otwarcia:
Pon – Pt: 09:00 -16:00
Sob: 09:00 - 13:00
Hotline:
Hotline Chorwacja: +385 98 254 918
Hotline NOVASOL: +45 73 75 66 36
Hotline czynny w godzinach:
Pon – Pt i Nd: 09:00 - 19:00
Nd: 14:00 - 20:00
NOVASOL POREČ
Žbandaj 59,
52440 Poreč
NOVASOL RIJEKA
Riječki lukobran bb – putnički terminal,
51000 Rijeka
NOVASOL PULA
Šijanska cesta 1/a,
52100 Pula
NOVASOL ZADAR
Obala kneza Branimira 12/3,
23000 Zadar
NOVASOL SPLIT
114. Brigade 12,
21000 Split
NOVASOL Labin
Also Negri 4,
52220 Labin
NOVASOL Korčula
Obala 4/13,
20270 Vela Luka
NOVASOL Dubrovnik
Nikole Tesle 4,
20000 Dubrovnik
Prosimy wszelkie problemy zgłaszać od razu na miejscu, tak byśmy mieli miożliwość jak najszybciej znaleźć dla Państwa rozwiązanie.
Główne Biuro Serwisowe na Rømø / Dania
Jeżeli natomiast nie uda się Państwu skontaktować ani z właścicielem domu, ani z osobą wydającą klucze lub też biurem w Chorwacji, prosimy zwrócić się do Głównego Biura Serwisowego NOVASOL na Rømø w Danii pod numer tel. +45 97 97 57 57.
Godziny otwarcia biura NOVASOL na Rømø:
- poniedziałek - piątek: 09.00 - 19.00
- sobota: 14.00 - 20.00
- niedziela: 09.00 - 19.00