Biura serwisowe w Chorwacji

Podczas urlopu w domu wakacyjnym w Chorwacji mogą nasunąć się Państwu różne pytania i wątpliwości. W takich przypadkach prosimy, aby niezwłocznie zwracali się Państwo bezpośrednio do właściciela domu lub też osoby odpowiedzialnej za wydanie kluczy.

Gdyby się to Państwu nie udało, zawsze mogą się Państwo skontaktować z jednym z naszych biur serwisowych w Chorwacji. Poniżej znajdą Państwo niezbędne dane kotaktowe oraz informacje dotyczące gorącej linii, tzw. Hotline.

Kontakt z biurem:

E-mail: novasol@novasol.hr

Tel.: +385 52 770 200

Godziny otwarcia:

Pon – Pt: 09:00 -16:00

Sob: 09:00 - 13:00

Hotline:

Hotline Chorwacja: +385 98 254 918

Hotline NOVASOL: +45 73 75 66 36

Hotline czynny w godzinach:

Pon – Pt i Nd: 09:00 - 19:00

Nd: 14:00 - 20:00

 

NOVASOL POREČ

Žbandaj 59,

52440 Poreč

 

NOVASOL RIJEKA

Riječki lukobran bb – putnički terminal,

51000 Rijeka

 

NOVASOL PULA

Šijanska cesta 1/a,

52100 Pula

 

NOVASOL ZADAR

Obala kneza Branimira 12/3,

23000 Zadar

 

NOVASOL SPLIT

114. Brigade 12,

21000 Split

 

NOVASOL Labin

Also Negri 4,

52220 Labin

 

NOVASOL Korčula

Obala 4/13,

20270 Vela Luka

 

NOVASOL Dubrovnik

Nikole Tesle 4,

20000 Dubrovnik

Prosimy wszelkie problemy zgłaszać od razu na miejscu, tak byśmy mieli miożliwość jak najszybciej znaleźć dla Państwa rozwiązanie.

 

Główne Biuro Serwisowe na Rømø / Dania

Jeżeli natomiast nie uda się Państwu skontaktować ani z właścicielem domu, ani z osobą wydającą klucze lub też biurem w Chorwacji, prosimy zwrócić się do Głównego Biura Serwisowego NOVASOL na Rømø w Danii pod numer tel. +45 97 97 57 57.

 

Godziny otwarcia biura NOVASOL na Rømø:

  • poniedziałek - piątek: 09.00 - 19.00
  • sobota: 14.00 - 20.00
  • niedziela: 09.00 - 19.00

Zobacz nasze domy wakacyjne w 19 krajach